02 janvāris 2014

Mācos nestresot un neiespringt par niekiem

Visiem Laimīgu Jauno gadu!!!

Decembris aizskrējis vēja spārniem. Man Lightroomā stāv vismaz 3000 neapstrādātās, nesašķirotas bildes. Tad vēl kāds bariņš, ko esmu paspējusi apčubināt un salikt draugos, taču ne te. Bet vismaz par vienu man milzu prieks. Es beidzot piespiedu sevi nestresot un neiesprigt par niekiem. Vajag sniegpārsliņas tērpu dārziņam? Tas nekas, ka tai dienā 3 ieplānoti pasākumi, nekas, ka tai nedēļā katru dienu pa 2-3 pasākumiem, kur visiem drēbes jāsaliek, daudziem fočuks jāuzlādē utt. Galvenais, ka pasākumu laiki savstarpēji nepārklājas un nav jāizšķiras kurš no bērniem tev svarīgāks pie kura iesi, bet pie kura ne... Easy - noņemam no eglītes sniegpārsliņu, piešujam gumiju, balta kleitiņa un baltas reitūzes mugurā un sniegpārsliņas tērps gatavs. Laika ieguldījums varbūt 10 minūtes gumijas piešūšanai un drēbju sameklēšanai. 
 
 Vai Māra izskatās daudz sliktāk par savām draudzenītēm? Visu cieņu mammām un omēm, kas atrada laiku uzšūt savām meitenēm brīnumainos tērpus. Bet man šoreiz mans veselais saprāts bija svarīgāks...

Grūti jau perfekcionistam pārkāpt sev pāri un neizdarīt visu pēc augtākās mērauklas. Taču ieguldījums ar šādu attiekmi sirdsmierā neizmērojams. 

Tad nu tagad pamazām ķeršos pie decembra bilžu apstrādes un salikšanas te. Zinu, ka par vēlu. Taču man svarīgāk bija aizbraukt ar bērniem uz mežu un pašiem sameklēt eglīti, aiziet uz slidotavu, izvizināties ar ragaviņām Kuldīgā un vēl 100-tiem citu svarīgu un mazāk svarīgu darbiņu un piedzīvojumu.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru