05 novembris 2013

Māra dejo!





 Septembrī sākām apmeklēt "Liedags" nodarbības. Māra par dejošanu sapņoja no pagaišējiem Ziemassvētkiem. Jātzīst, ka mēģinājumos gan mani māca stipras šaubas, vai nav par agru, jo viņa vairāk ākstījās un izrādījās, nekā dejoja. Grupiņā viņa ir visjaunākā un vismaziņākā arī pēc auguma. Vairākas reizes prasījām vadītājai Ingai, vai nav par agru.
Kroņa izgājiens bija pagaišotrdien, kad mēģinājumā visi smuki izskrien uz skatuves vilcieniņā, mājot ar vienu roku skatītājiem, un kad visi uz skatuves, Māra kā partizāns, līšus uz elkoņiem, izlien uz skatuves. Bet nevis vienkārši izlien, bet to izdara ar TĀDU dramatismu un sejas izteiksmi, ka jebkurai slavenai aktrisei būtu ko pamācīties... Ķip es te esmu galvenais personāžs, visi tagad skatās uz MANI!!!
Patiesībā biju domājusi, ka nekas prātīgs mums no sestdienas koncerta nesanāks, ka labākajā gadījumā nosēdēsim malā, sliktākajā Māra izgudros kādu paņēmienu kā izcelties un es varēšu sarkt un bālēt. Bet nekā. Viņa aizgāja, viņa nodejoja. Un vēl kā nodejoja!!! Bez cunduriem, bez teātra, bez izlekšanas. Mana mātes sirds vai plīst no lepnuma...

Jau mēģinājumā "Jūras vārtos" Māra parāda, ka grib dejot, māk dejot un dejos.

Skan trešais zvans, koncerts sākas, ļauju līdz pēdējam brīdim driekties pa foajē, lai nesadomātu driekties uz skatuves...

Pirmā deja "Mākonis"
Šķiet noķerts viens mirklis - no zāles foto S.Feldmane:

No aizkulisēm mana bilde:  

Skatieties visi, pat kad es dejoju esmu GALVENAIS personāžs te :))) (foto S.Feldmane)

Gaidam nākamo iznācienu
Otrā deja "Vēderiņš burkšķ"

To, ka Inga Liepiņa jau vairāk kā 20 gadus vada deju kolektīvu var just. Mazajiem mēģinājums sākas vēlāk. Jādejo 2. un 6. deja, pēc tam pārējo koncertu var baudīt skatoties no balkona. Skaidras norādes pie kuras dejas jāatgriežas aizkulisēs uz noslēguma iznācienu. Man patīk. 

Noslēguma iznāciens, uz skatuves visi dejotāji

 Šķiet lielās ar matu lentām vai astītēm.

Māra pilnīgi noteikti nav kautrīga meitene un bērnu barā jūtas kā zivs ūdenī. Taču dejotāju skaits uz skatuves ir iespaidīgs. Koncertā Māra iztur daudz ilgāk kā mēģinājumā, taču beigas vienas - abu roku īkšķi mutē un uz aizkulisēm pie mammas. Tas norāda uz milzu stresu, jo tādu pirkstu sūkāšanas gājienu nekad agrāk nebiju novērojusi. Parasti, ja kaut kas ne tā, tad Mārai mute līdz galam vaļā un kleidz tā ka stikli džinkst. Šitas kas jauns, bet koncertam noteikti labāk, ka zelē īkšķi...
Ieva pati par savu kabatas naudiņu nopirka Mārai puķīti.

kopbilde

 Foto S.Fedmane

Foto S.Feldmane


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru